درباره دیجی سلز

دیجی سلز یک فروشگاه اینترنتی فروش محصولات شخصی و لوازم خانگی داخلی و وارداتی از برترین برندها می باشد.

امروزه یکی از نیاز های اساسی هر خانواده لوازم خانگی می باشد. با رشد روز افزون فناوری های جدید تنوع این محصولات بسیار گسترده شده و شرکت های متهددی در سراسر دنیا به تولید این محصولات می پردازند.

با توجه به تنوع این محصولات در بازار، یکی از معضلات هر خانواده انتخاب و خرید لوازم خانگی مناسب می باشد.

همانطور که میدانید یکی از مهمترین مسائل پیشروی فروشگاه های اینترنتی تامین اجناس مورد نیاز برای ارائه به مشتریان می باشد.

از این رو دیجی سلز با همکاری پخش سپید اقدام به تامین محصولات لوازم خانگی و شخصی نموده است.

سیاست دیجی سلز ارائه محصولات برترین برندهای داخلی و وارداتی با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد .

محصولات حراجی دیجی سلز

درباره پخش سپید

پخش سپید ارائه کننده برترین محصولات لوازم خانگی داخلی و وارداتی می باشد.

پخش سپید 

در ایران متشکل از گروه های است که در زمینه های مختلف فعالیت می نمایند.

گروه اول: این بخش در زمینه لوازم خانگی بزرگ شامل اجاق گاز، یخچال فریزر ساید بای ساید، لباسشویی و ظرفشویی و غیره... فعالیت می نماید.

گروه دوم: فعالیت این بخش در زمینه لوازم خانگی کوچک برقی مانند ماکروویو، جاروبرقی، غذاساز، اتو پرس، اتو دستی، چرخ گوشت و محصولات غیر برقی مانند ترازو آشپزخانه، ست قاشق و چنگال و غیره ... می باشد.

گروه سوم: فعالیت های این بخش در زمینه سرویس های پذیرایی چینی سرامیک از جمله سرویس صبحانه خوری چینی، سرویس غذاخوری، سرویس چای خوری، سرویس عصرانه خوری، سرویس پارچ و لیوان، سرویس کتری قوری و غیره.... با تنوع و زیبایی بسیار بالایی می باشد.

گروه چهارم: این بخش در زمینه تجهیزات آشپزخانه شامل هود، سینک اجاق گازهای توکار و فر توکار تهویه مطبوع می باشد.

سبد کالای پخش سپید بدون شک کامل ترین و بی نظیرترین سبد کالای در بین لوازم خانگی در ایران می باشد به طوری که مصرف کننده و فروشندگان کلیه لوازم خانگی مورد نیاز خود را می توانند در کوتاهترین زمان ممکن از برندهای داخلی و برندهای معتبر روز دنیا تهیه نمایند.

پخش سپید بر این باور است که موفقیت این مجموعه نزد مشتریان مصرف کننده و همکاران خود در سراسر کشور رابطه مستقیمی با کیفیت فعالیت مدیریت  و پرسنل مجرب خود و همچنین تنوع بسیار بالای محصولات و تنوع برندهای معتبر داخلی و وارداتی لوازم خانگی در سبد کالای مجموعه پخش سپید می باشد.